Shopomania. Psihologia instinctului de a cumpăra

epicentru stock
epicentru id 9786306522194
279 леев

ISBN: 9786306522194
Editura: Baroque Books & Arts
Autor: PAUL BERTON
Anul apariției: 2023
Copertă: necartonată
Dimensiuni: 135x210mm
Numărul de pagini:344
Limba: română

Descriere:

O enciclopedie a exceselor inteligentă și subtilă, o cursă a extravaganțelor care sintetizează psihologia instinctului dezlănțuit de a face cumpărături. Tot timpul și de orice fel. Cu o imaginație amuțitoare, care dezvoltă un stil de viață cu totul frământat de competiția cu tine însuți, cu cei din jur, cu tot universul și împotriva firii.

 

O istorie grăbită a unui circ vibrant, cu numere de acrobație lacomă și exuberantă, exersate obsesiv în templele culturii shopaholice, de la Alexandru al III-lea la Bernard Arnault, de la Marlon Brando, Steve Jobs și Christian Dior la Anna Wintour, Andy Warhol, Kate Middleton și Gucci.

 

Shop • Unshop • Reshop • Deshop • Shopper • Non-shopper • Upshop • Downshop • Misshop • Overshop • Undershop • Ultrashop • Autoshop • Balkshop • Eco-shopping • Aquashop •Anti-shopper • Proxyshopper • Shop-a-go-go

 

„Paul Berton ne-a făcut un cadou remarcabil – o enciclopedie neașteptată a universului cumpărăturilor, care ne spune povestea felului în care shoppingul ne domină imaginația și ne modelează stilul de viață. Cine ar fi crezut că o carte despre cumpărături poate fi plină de suspans?“ ALEX SÉVIGNY, profesor de comunicare, Universitatea McMaster

Autor

Paul Berton este jurnalist premiat și redactor-șef la The Hamilton Spectator. Sute de mii de cititori așteaptă în fiecare săptămână rubrica lui din The Spectator, „Din biroul editorului“.