Manager Librărie

 

I. Ce vei face?

Planifica, organiza și superviza zilnic activitatea operațională;
Urmări indicatorii de performanță și răspunde de rezultatele librăriei;
Gestiona resursele financiare si materiale ale librariei;
Recruta, forma, evalua, dezvolta și motiva echipa;
Inspira și crea un mediu plăcut și favorabil pentru oamenii din echipa sa;
Elabora, verifica și optimiza permanent standardele de calitate pentru echipă și servicii;
Asigura funcționarea bazei tehnico-materiale a librăriei;
Iniția, implementa și gestiona acțiunile de marketing și promovare;
Reprezinta librăria în relațiile cu clienții, furnizorii și autoritățile.


II.  Ce așteptăm de la tine?

Experiență de lucru relevantă în managementul echipei, minim 2 ani;
Cunoașterea limbilor româna, rusă și engleză;
Bun organizator, caracter energic, inovator, deschis si flexibil;
Competențe de utilizare și operare PC - MS Office, Internet, E-mail;
Interes pentru mediul cultural-artistic;
Constituie un avantaj, cunoștințele solide de contabilitate, e-commerce și vânzări offline.


III. Care sunt beneficiile tale?

Salariu de la 10000 net+KPI;
Dream workplace: cărți, artă, ceai, cafea, colectiv prietenos;
Lucru full time;
Dezvoltare personală și professional.



 

SMM (ocupat)

 

I. Ce vei face?

Gestiona pagina de rețele sociale;
Dezvolta strategia de promovare a produselor, crea planul media și de conținut;
Promova produsele pe rețelele de socializare prin intermediul instrumentelor ADS;
Pregăti rapoartele privind conturile și promovarea;
Efectua analiza a rentabilității investițiilor în promovare.


II.  Ce așteptăm de la tine?

Cunoasterea limbilor româna și rusă;
Creativitate inițiativă și dinamism (capacitatea de a genera idei productive noi);
Cunoștințe în Canva și Crello și alte programe de editare poze/video;
Cunoștințele generale despre ADS Business Manager, Facebook/Instagram;
Dinamică, pozitivism și creativitate.


III. Care sunt beneficiile tale?

Salariu de la 4000 net+bonusuri;
Dream workplace: cărți, artă, ceai, cafea, colectiv prietenos;
Lucru part-time, grafic comod pentru tine;
Dezvoltare personală și professional.

 


 

Librar (ocupat)


I. Ce vei face?

Avea grijă de aranjarea cărților și plasarea prețurilor;
Comunica cu clienții și recomanda cele mai potrivite titluri pentru ei;
Ghida oamenii care vor veni la expoziție;
Împacheta cadouri;
Face ocazional inventarierea;
Plasa produsele noi pe site;
Face comenzi la edituri;
Încasa și opera în sistem de documente a contabilității primare.


II.  Ce așteptăm de la tine?

Studii superioare finalizate;
Experiență de lucru de minim 1-2 ani (experiența în domeniu va constitui un avantaj);
Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
Cunoștințe de bază în Word, Excel (programele Canva și Crello vor constitui un avantaj);
Responsabilitate și acuratețe;
Dorință de învățare și dezvoltare;
Persoană dinamică, pozitivă și creative;
Orientare spre client.


III. Care sunt beneficiile tale?

Salariu de la 6000 net+bonusuri;
Dream workplace: cărți, artă, ceai, cafea, colectiv prietenos;
Lucru part-time sau full-time, grafic comod pentru tine;
Dezvoltare personală și professional.

 



B2B Sales Manager


I. Ce vei face?

Identifica clienții potențiali și procesa aceștia, analiza permanent pieța, necesitățile
clienților;
Comunica cu clienții: intalniri de afacerii, email, scrisori recomandate, apeluri telefonice,
sms ș.a;
Construi, dezvolta și menține relația profitabilă și de lungă durată cu clienții, partenerii
existenți;
Efectua tranzacția de la început până la sfârșit;
Îmbunătăți permanent procesul de vânzare, dezvolta și implementa standardele de
vânzare;
Întocmi rapoartele privind activitatea desfășurată;
Reprezinta librăria în relațiile cu clienții, furnizorii și autoritățile.


II.  Ce așteptăm de la tine?

Experiență de lucru relevantă (B2B), minim 2 ani;
Cunoașterea limbilor româna, rusă și engleză;
Bun organizator, caracter energic, inovator, deschis si flexibil;
Competențe de utilizare și operare PC - MS Office, Internet, E-mail;
Posesor al carnetului de conducere și automobilului propriu;
Abilități de analiză, planificare, bugetare.


III. Care sunt beneficiile tale?

Salariu de la 8000 net+KPI;
Dream workplace: cărți, artă, ceai, cafea, colectiv prietenos;
Lucru full time;
Dezvoltare personală și professională.


_

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul și scrisoare de intenție, la adresa natalia@cartego.md

Pentru mai multe detalii poți apel 061 000435